Koningshuis eist dat spotje met hen in de hoofdrol offline gehaald wordt : “Het zegt iets over de stijfheid van onze royalty’s”
Koningshuis eist dat spotje met hen in de hoofdrol offline gehaald wordt : “Het zegt iets over de stijfheid van onze royalty’s”
Foto: Photonews

Sauzenmerk Devos Lemmens lanceerde naar aanleiding van onze Nationale Feestdag een reclamespotje met daarin koning Filip en koningin Mathilde in de hoofdrol. Al na enkele uren kregen zij van het koningshuis het dringend verzoek om het spotje terug offline te halen.

Bart Kaëll (58) en Luc Appermont (68) zijn intussen al 40 jaar samen. "De mensen bekjken ons nu wel heel anders dan vroeger. Ik merk dat ze ons een leuk koppel vinden en met ons meeleven", zegt Bart in Dag Allemaal.

Luc zei ooit in een interview dat de grootste fout die hij gemaakt heeft, is Bart te willen veranderen. "Ja, maar hij heeft dat losgelaten. Luc heeft ingezien dat je iemand niet zomaar kan veranderen", merkt Bart op. 

"Iemand willen kneden naar je eigen beeld, da’s je ego dat de bovenhand krjgt. In een relatie moet je rekening houden met de ander en wat hij of zij graag heeft. Eenrichtingsverkeer werkt niet. Voilà. Pas op, dat heeft niet alleen met slechte wil te maken, hé. Vaak is één van de twee gewoon niet klaar voor een relatie."

Meer nieuws

Meer nieuws

.