Foto: Play4
Momenteel zijn er opnames voor het nieuwe seizoen van ‘De Verhulstjes’ aan de gang. Het resultaat daarvan zien we allicht in het najaar op televisie.
Sinds zaterdag ligt de rosé-wijn van 'De Verhulstjes' in de winkelrekken van Albert Heijn: de rosé-wijn van ‘De Verhulstjes’. Voor 7,99 euro haal je een fles in huis — mét goedkeuring van Gert zelf, die de wijn “heel zacht en passend bij zijn karakter” noemt.
Maar niet iedereen is even enthousiast. Vooral in Nederland klinkt nu felle kritiek. In TV-Familie wordt er niet naast gekeken: “Gert pikt gewoon het handelsmerk van Martien Meiland. Dat is toch dé man die je met wijn associeert?”
Volgens critici lijken beide families steeds meer op elkaar. “Hoe langer die docusoaps lopen, hoe meer ze een typetje spelen: Gert als de norse brombeer, Martien als de schreeuwerige showman. Maar het werkt blijkbaar. Want mensen smullen ervan.”
Of de wijn zelf ook zo in de smaak valt, valt nog af te wachten. Maar één ding is zeker: over de Verhulstjes en hun rosé wordt gepraat. En dat is misschien wel de beste marketing van allemaal.