Foto: VTM
Camille is tegenwoordig overal aanwezig. Naast haar optredens is er ook heel wat merchandising van de zangeres. Die merchandising is een markt op zich geworden.
De merchandising van Camille draait op volle toeren. Zo heeft ze haar make-uplijn. Er zijn brooddozen van haar, een kledinglijn,... “Het is duidelijk dat Camille en haar merchandising immens populair zijn bij haar doelpubliek. En ja, dat levert ongetwijfeld een fortuin op”, laat mediawatcher Bram De Brabander weten aan TV-Familie.
“Dit kan zo blijven doorgaan zolang er vraag naar is. Camille wordt goed begeleid door haar manager William Vaesen die toekijkt of alles in balans blijft. Camille is uitgegroeid tot een commercieel product, een merk.”
“Het is iets wat haar voormalige ‘#LikeMe’ - collega Pommelien Thijs niet wil. Zij heeft bewust besloten om geen merchandising op de markt te brengen."
"Op die manier wil ze authentiek blijven. Da’s uiteraard haar volste recht, net zoals Camille probleemloos voor het omgekeerde mag kiezen.”