Gert Verhulst lanceert eigen wijn: “Dit is geen typisch BV-product”
WVDS
Gert Verhulst lanceert eigen wijn: “Dit is geen typisch BV-product”
Foto: Play4

Gert Verhulst heeft al heel wat merchandise van Studio 100, maar nu komt hij met een gloednieuw product op de markt.

Deze keer verrast hij met De Verhulstjes-wijn. "Jawel, De Verhulstjes-wijn is geboren. Vernoemd naar ons realityprogramma", vertelt Gert Verhulst aan Het Laatste Nieuws, omringd door Ellen en zijn kinderen Marie en Viktor.

Authentiek project: Rosé wijn van De Verhulstjes

"Dit is geen zoveelste BV-label, maar een authentiek project waarin ik, samen met een lokale wijnboer uit Saint-Tropez, ziel en smaak heb gelegd."

Het idee kwam van Grégoire, een restaurantuitbater en eigenaar van een wijndomein. “Hij zegt al jaren: ‘Jij moet een eigen rosé op de markt brengen.’ Eerst twijfelden we, maar op een dag gaf ik toe. En eerlijk? Het is eigenlijk best leuk om ook dat van jezelf te hebben."

De wijn is gericht op fans van het gezin. “Voor iedereen die graag geniet, zoals wij dat doen. Het zou me echt een plezier doen als onze wijn mensen samenbrengt.”

Een fles wijn kost geen fortuin: voor 7,99 euro is hij te koop bij Albert Heijn. Zowel België als Nederland zal op die manier kunnen genieten van De Verhulstjes-wijn. “Dit is echt een passieproject. Winst is in dit geval absoluut niet mijn drijfveer,” besluit Gert.

Meer nieuws

Meer nieuws

.